آخرین اخبار

دلار رسمی تغییر کانال داد /قیمت طلا و سکه قد کشید

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۱۶ تومانی نسبت به روز گذشته عدد ۴۲ هزار و ۲۷ تومان را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
29 فروردین 1402
کد مطلب : 4531

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا بالاخره یک کانال بالا رفت و وارد کانال ۴۲ هزار تومانی شد.

قیمت دلار امروز  دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۱۶ تومانی نسبت به روز گذشته عدد ۴۲ هزار و ۲۷ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۶ هزار و ۲۱۱ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۴۳ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان، ۴۲ هزار و ۱۰ تومان و ۱۰ هزار و ۴۰۳ تومان درج شده است.

نوسان محدود نرخ ارز توافقی 

قیمت ارز  و سکه در سایت کانون صرافان امروز روند متفاوتی به خود گرفته است. قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و ۱۰۳ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۹۸۷ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۴۲ تومان اعلام شده است.

این قیمت‌ها در صرافی‌های مجاز در حالی به ثبت رسیده که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از قیمت دلار امروز در کانال ۵۱ هزار تومان در بازار آزاد غیررسمی خبر می‌دهند.

قیمت طلا و سکه قد کشید

در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۳۷ هزار تومان رشد نسبت به روز قبل در محدوده ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با افزایش تقریبا ۴۷۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۳۱ میلیون و ۱۶ هزار تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز با افزایش تقریبا ۲۱۹ هزار تومانی به طور میانگین رقم ۱۸ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان را نشان می‌دهد.

امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =